Ring til os på: 28 96 14 78

Forretningsbetingelser og vilkår

Generelle handelsbetingelser for Justsupreme ApS

Levering:
Ordrer godkendes manuelt ved modtagelse og afsendes hurtigst muligt. Hvis vi modtager ordren inden kl. 12.00, så forsøger vi at afsende samme dag.

Betalingsbetingelser:
I henhold til debitor oprettelse, men vi giver generelt 30 dages kredit mod kreditgodkendelse

Manglende betaling:

Ved for sen betaling, pålægger vi os retten til at sende rykkergebyr og rentetilskrivning.
1. rykker 100 kr. 2. rykker 200 kr. 3. rykker inkasso.
Rentetilskrivning er 1.5% pr. løbende måned.
 
Levering:
Ab lager Holbæk. Mindste porto: for pakker kr. 65,00, vi sender franko med GLS eller fragtmand.

Faste rabatter Gratis fragt 2. Gratis fragt på hele ordren ved køb for min. 3.000 kr. Mængde rabat 1. Ved køb af min. 60 løbehjul: 10% rabat på alle løbehjul.2. Ved køb af 16-59 løbehjul: 5% rabat på alle løbehjul.

Returvarer og manco:
Varer tages kun retur efter forudgående aftale, og med 10% gebyr for handling m.m.
For mangler i leverancer skal der omgående reklameres. Ved reklamation senere end 3 dage efter modtagelsen, kan vi afvise eventuelle mancoer.

Eventuelle udvalgsvarer:
Varer, som gives i udvalg, tages kun retur, hvis aftalen fremgår af følgeseddel og faktura. Udvalgsvarer tages dog kun retur, hvis de er i orden, returneres i original emballage, og er renset for eventuelle prismærker mv.

Transportskader:
Forsendelser ab lager sker på købers risiko, så derfor er det er vigtigt, at I kontrollerer forsendelserne for eventuelle transportskader. Hvis der er skader, så skal I omgående reklamere til fragtmanden, da de ellers kan/vil fralægge sig evt. ansvar.

Vedr. reklamationer:
Vi yder 2 års reklamationsret på vores produkter. Garantien omfatter fabrikations- og materiale fejl. Slidtage, forkert brug eller overbelastningsskader omfattes ikke af garantien. Der ydes generelt ikke garanti på lynlåse, medmindre der kan konstateres seriefejl.

Ved reklamation skal Justsupreme kontaktes for nærmere forholdsregler. Ved indsendelse af produkter til reklamationsbehandling skal skaden markeres tydeligt på varen, og der skal vedlægges brev med beskrivelse af skaden samt kopi af salgsfaktura/garantiseddel til kunden.

1. august 2014

Tom Reimann,
Justsupreme ApS